pm2008 Kızlar cuma günü Allahız izniyle oğlumuza kavuşuyoruz spinal sezeryan olacak tecrübelerini anlatmak isteyenler öneride bulunmak isteyenler bana yardımcı olabilir mi 🥰
Ebru_hasan pm2008 daha yolun çok başındayım 5+5 ☺️bende spinal düşünüyorum umarım sağlıkla kucağıniza alırsınız deneyimlerinizi paylaşın lütfen ☺️
pm2008 Sezeryan cuma olacak ama perşembe günü çağrıldım neler yapılacak acaba merak ediyorum yatış da yapılacakmış ama biz cuma sabahtan gidebilirmişiz 😊
pm2008 Ebru_hasan tadını çıkar 🥰😊 tabiki paylaşırım Rabbim sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin hepimize 🤲