Bugün çatı muayenesi oldum normal doğum istiyorum ama ebe çatımın dar olduğunu bebeğimin de makat pozisyonda olduğunu söyledi doktorum cumartesi gel dönüp dönmeyeceğini anlarım o zaman dedi hiç başına böyle bir durum gelen var mı içimi kötü bir his kapladı moralim bozuldu