dilansnmz ben de 35 deyım 37 de catı muanesı yapalım dedi bende sezeryan dusunuyorum aslında dedi karar ver normal dusunuyosan baakrız 37 de dusunmuosan gerek yok dedi catı muanesı yapışması sanırım normal dogum yapabılırmısın yapamazmısın dıe bakıyorlar ben oyle bılıorm dogrumudur ?