emsef Kızlar 17 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri sık sık tuvalete çıkıyorum başlarda olması normalmiş ama şimdi olması beni korkutuyor erken doğum olabilir mi yada başına gelen var mı bilgi verirseniz sevinirim 🙏🏻
Huriye1996 emsef hiç korkma tuvaletten bildiriyorum şu an . Doğurana kadar böyle gitcek galiba öğrendiğimde bir başladı hala devam 🤭😆
berceste5155 emsef rahim büyüdükçe organlara baskı yapıyor haliyle meshanenin de yeri daralıyor hamileliğin başından sonuna kadar sık idrara çıkma sorunu yaşanabilir hatta son haftalarda daha da artış oluyor. Erken doğum riski olduğuna dair bir bilgi görmedim ben
arzuiv Hiç korkma benim 38 haftadayım bu çok normal bisey benim bütün gecelerim tuvalette geçiyor mesanem sıkışıyor sık sık idrar normal birşey erken doğumla alakası yok rahat ol
emsef arzuiv ya tuvaletimi yapıyorum kalkıyorum yine tuvalet yapma hissi mesanem tam boşalmıyor sanki akıntı yoğunluğu da var aklıma bissürü şey geldi
Ebbruc emsef idrarda enfeksiyon olabilir eğer öyleyse bi doktora görünün, hamilelikte sık rastlanan bi durum ama uzun sürüyosa bebek için sıkıntı olabilirmiş, bi görünün doktora
Hamik emsef aynı durumdayım kalkıyorum salona gidiyorum hoppa geri tuvalete dopdolu gibi his ama 1 sn sürmüyr 3 5 damla
emsef arzuiv Allah razı olsun içim rahatladı vallahi 😂 üzücü bir durum ama benimle aynı şeyleri yaşayanlar olduğu İçin seviniyorum 😂 sarılıyorum hepinize annişler 😍
emsef Ebbruc enfeksiyon olduğunda birde ağrı oluyor onu anlıyorum ki zaten gebeliklerin çoğunda enfeksiyon oluyor tedavi olunca tekrardan tekrarlıyor, ama bu başka bir şey tuvaletin içinde yatasım var 😂
emelalka Hamileliğin başından beri öyleyim ben 😅 tuvaleti gözün kapalı buluyorum artık. Şuan 36haftalığım geceleri 4 defa WC deyim 😏
Ebruliiiiiii emsef 34+6 haftalığız en başından beri bende de durum öyle korkulacak bişey yok eğer idrar yolu enfeksiyonun falan yoksa. Sağlık ocağından bi idrar tahlili ver için rahat eder en azından
emsef Ebruliiiiiii her idrar tahlilimde küçücükte olsa enfeksiyon çıkmıştı doktor çok az korkulacak bir şey yok demişti , sanırım hamileliğin sonuna kadar enfeksiyon olucak
emsef Hamik ayy aynı ben yürüyüşe gidiyorum yapacak yer olmuyor mecbur tutuyorum sonra bi sancı giriyor öldürüyor beni bu halde yürüyüşte yapamıyorum 😒