Tugcett Kızlar sezeryan doğuma giderken oje surup gitmenin bir sakıncası var mi? Bazı doktorlar steril ortam açısından istemiyor ameliyatlarda,ama doğum farklı anne bakımlı görünmek istiyor,deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz☺️
Sddka1996 Tugcett yani bence gerek yok. Ojeli parmaklarda yendiogan bir bebeğe dokunmak steril açısından iyi değil. Ameliyathaneyi geçtim. Yenidogan hemşireligi yapmış biri olarak
050218Ybmety Tugcett kesinlikle yasak oje ayak ve el parmaklarında cünku Allah korusun bi problem olsa tırnaklardan anlaşılıyor makyaj serbest diye biliyorum
Edabykl Tugcett tirnaklarda morarma oluyomu diye bakıldığı icin ameliyatta oje yasak diye biliyorum oje surmeyin tirnaklariniz bakimli olsun yeter 🤗