smallbaby bildiğim kadarıyla sancılar başlayınca suya konulup meryem suresi okunuyor ve istenilen diğer dualar doğum biter bitmez sudan çıkarılıyor. Açılmayı kolaylaştırıyormuş, suyunu içende varmış o kadarını bilmiyorum tabi ama bende alıp sancılarım başlayınca suya koyacağım