NormaL ise bir tane aLtı açık geceLik sürekLi açıLman kontroL ediyor bu yüzden çıkar giy yerine eteği kaLdrman çok rahat edersin. Bide doğmdan sonra üşüme we titreme geLiyo aşırı şekiLde odaya gittiğinde de aLt üst giyecek şekilde pijama aL süse püse bakma sağLığn daha önemli sütün çekilir üşütürsen emzirebileceğin üstten göğsünü rahat çıkarabileceğin bi takım oLsun bide yedek aLt aLabiLirsin kanaman çok az nasıL oLur bilemezsin batar faLan değişirsin çamaşırı boL aL doğmdan sonra uzun süre adet gibi için temizleneceği için 👍🏼👍🏼👍🏼