Semakzm_ Hamişlerrr , güzel anneler hamileyken saç boyatanınız oldu mu benım çok canım istedı değişiklik yapmak fikri olan tavsiyede bulunursa sevinirim 🥰
benkosarim Semakzm_ doğal boya kullanan bir kuaför ile anlaşırsanız tabii fiyatları çok uçuk �nşallah uygun bulursunuz hiçbir sakıncası yok diyorlar
benkosarim Semakzm_ boyatmaya cesaretim yoktu da kestirdim katlı kestirdim kahkül kestirdim bir de sürekli evde evde aynı görmek istemedim kendimi
Ayyccaa 5 aydan sonra boyatılıyır diye doktorum izin vermişti boyatmıstım Yoksa cıkan dipten gelen beyazlar paikolojimi çok etkiliyordu Şimdi de dogumdan önce bi dip boyası yaptırcam manikür pedikür agda Lıhusalıkta bari bakımlı olalım dimiiğ😁
Semakzm_ Ayyccaa ay hadi inşallah hepimize nasip olsun eger planlı bi doğumum olursa hafif makyaj saçlarımıza dalga demi ama ilk tanıştığımızda bizi öyle görmeli 😂