Ecemxx Merhaba, adet gunumden 1 gun once baslayan 3 gun suren pembe damla seklinde kanamam oldu. Ben regl oldum diye dusundum, ped koydum ama çeyrek bile dolmadı. Bittikten sonra kasık ağrılarım devam ediyor hala regl olcakmısım gibi. Bugun sabah freely test aldım. Görseli ekliyorum. İlk basta cıkmadı ancak 15-20 dk icinde ikinci cizgi cıktı. Certain marka aldım o negatif çıktı. Kan testi verdim emin olamadım. O da negatif çıktı. Pembe kuruma çizgisi ilk kez gördüm yasayanınız var mı daha önce?
mavipapatyaa Ecemxx benmde bir keresinde boyle oldu. İkinci çizgiyi silik gördüm ayni belirgindi ama kanda negatifti. Şaşkınlık yaşamıştım. Onun icin artık kaset testlere inanmıyorum
Busra5911 Ecemxx aynısını yaşadım bebetime mı ne öyle bir test yapmıştım 2 kere ikisinde de bu şekilde çıktı kan testi vermeye gittim kanda negatifti başımdan aşağıya kaynar sular döküldü resmen çok kötü olmuştum bir sonraki ay yine adet gecikmesi ile gittim bu sefer test fln yapmadım doktor bir bakalım dedi kanda direk öğrendim kaset testlere hiç güvenmiyorum o yüzden şüphe varsa kanda baktırmak en iyisi
yesillimonn Ecemxx Bir kaç gün önce bende post acmıştım değişik iki markanım testini yaptım ilki hayalet çizgi cıktı ertesi gün yine yaptım çizgi daha da belirginleşti gittim kan verdim negatif adet oldum zaten birgün sonra artık kaset testlere ve erken gebelik testlerine güvenmiyorum 😃
Ecemxx mavipapatyaa ya dimi hani hayalet gibi de değil resimde görüldüğünden daha canlı ve hızlı cıktı aslında. Çok şaşırdım bundan sonra bunlarla ugrasmayıp direkt kana gidicem inanamadım 😂
mavipapatyaa Ecemxx aynen direk net çıkmış seninki de 😂 senin kanaman falan olmazsa yine bir kac gun sonra bi kan testi ver.
Busel Benim böyle cikti doktorum inanmadı hatta dedi hamilelik yok ama yine de kanda bakalım kanda değerim pozitif ama çok yeni olduğu için düşük çıkmıştı yeni bir gebelikse böyle çıkıyor bende aynı testen yapmistim aynı kaset bence kan vermelisin ilk testten 5 6 gun sonra yine evde olanı denedim bu sefer ikiside anında kipkirmizi cikti
Busel Ecemxx biraz bekle istersen 1 hafta kadar sonra yine verirsin olmadı benim adetim gecikmisti birde temkinliydim 3 kayibim olduğu için