Deryaq Kızlar yürürken vajinamın içi agrıyor yürümekte zorluk cekiyorum sanırım bebek baskı yapıyor yada öle bir agrı 27 haftalığım normal mi acaba sizde de oluyor mu ?
Kubdenya Deryaq bebek aşağı indikçe baskı yapıyor 30 dayız bizde . Bende de oluyor progestan verdi doktor
Maviii Deryaq normal kuzum ben 24. haftadan beri çekiyorum yürürken yatarken kalkarken bazen oturup ağlıyorum ağrısına maalesef çaresi yok, normal diyor doktorlar tabi.. vücut kendini doğuma hazırlıyormuş
Anisa Deryaq bendede ayni sıkıntı var canim yururken oluyor uzun sure oturup ayaga kalktim da oluyor ama seninkisi cok erken sanki ben 37 oldum bugun
Sarella Deryaq bende 28+1 bende de oluyor Bebek büyüdüğü için bende bugün zor yürüdüm bide yemekten sonra resmen karnımı taşıdım asagıya baskı olduğu için
Deryaq Kubdenya erken değil mi peki asagıda olması için bugün dışarda yürüyemedim dinlene dinlene geldim 😫
Kubdenya Deryaq yine gittiğinde doktoruna danış ağrın oluyorsa çok yorma kendini ayaklarının altına yastik koy
Kubdenya Deryaq eliyle dokundu karnıma kafası aşağıda dedi 27 de benim .ama tabi artık sürekli yön değiştiriyor ultrasonda görüyor vajinal bakmadı.zaten karnın aşağı iniyor farkedersjn
Deryaq Kubdenya karnım çok asagıda zaten hamile kaldığımdan beri ben vajianda açılma olmasından korkuyorum inş birşey yıktır