Arkadaşlar doğumuma daha çok var sizlerden de öğrenmek diyorum , ilk doğumumda genel sezeryan oldum. Şimdikin de ise epidural istiyorum ama korkuyorum nedense. Sonradan bel ağrısını olanlar oluyormuş farklı şeyler duydum. Ama bebeğime kavuşma anınıda çok görmek hissetmek istiyorum.