-MinikveAnnesi- [silindi] o normal doğum yaptı ama sezeryanla doğum yapan kişinin bebeği girmişti ciğerlerine su felan giderse Allah korusun giriyor malesef
Fatmanur_11 Reyanmetin 35 haftada yaptım canım doğumdan iki gün öncesi ciğer geliştirici iğne yaptılar bebeğimde hiç bir sorun yoktu sadece takip amaçlı 2 gün kaldı küvezde sonra bana verdiler 🌸
Reyanmetin -MinikveAnnesi- şuan sancılarım var en çok korktuğum o insAllah bı sıkıntı olmaz bebeğimde
Meryyyy35 Reyanmetin tam net olmamakla beraber 48 saat öncesinden yapılandı gerekiyor diye biliyorum benim kızımda 34 haftada erken doğdu 6 gün hastanede yattım
Fatmanur_11 Reyanmetin tabikide olur kısa bir sürede etki ediyormuş zaten sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🏻
-MinikveAnnesi- Reyanmetin bende 36+1 im sancıların nasıl ve nereden giriyor benimde kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı oluyor 🤦 inşallah sağlıkla hayırlı zamanda kucağına alırsın canım 🌸
Tubi57 35 haftalık su sızıntısıyla başladı doğum belirtim sonrada gece birden suyum patlamıştı. Doğuma gidene kadar hep su geldi. Acil sezeryana aldı doktorum ciğer geliştirici vurdular hazırladılar. 2.645 kg doğdu çok şükür küveze girmedi hiç.
Reyanmetin -MinikveAnnesi- belimden karnıma giriyor sanki adet olacakmisim gibi geçmiyorsa hareket etsemde
snmhsnn Reyanmetin haftanız iyi en azından 🙏 benim de bu tarz ağrılarım oluyor sizinki gibi daha 32haftamdayım ama yalancı sancı diyip geçiştiriyorum artık ki öyle de zaten düzenli olmadığı sürece yalancı sancılar çekiyoruz yine de 35i bir göreydim diyorum 😊
Busra3246 Reyanmetin ilk oğlumu 36+3 de doğurmuştum ki 3 hafta boyunca da hemen hemen 2 günde bir ciğer geliştirici vurdular ama ciğerine su kaçtığı için 5 gün kalmıştı ama herkesin bir olmaz bebişten bebişe değişir