hilalella yani bende de sürekli enfeksiyon oluyor ama doktor her seferinde antibiyotik verip geçirmeye çalıştı en sonunda iyice arttı kanıma geçti erken doğum yaptım. İlaç kullanamayiz diye birşey yok benim bildiğim hatta bende yüksek dozda antibiyotik kullandım serklaj ameliyatı geçirdim enfeksiyon riskinden dolayı doktora sordum bu kadar antibiyotik fazla değil mi diye ama mecbur kaldığımızda kullanıyoruz şuan kar zarar dengesi çünkü enfeksiyon olursa ilerlerse erken doğum olur bebegi kaybedebiliriz vs olduğu için mecbur kalıyoruz demişti daha doğrusu demişlerdi biri uzman doktor biri profesör perinatologdu. Neyse her doktor farklıdır tabi seni onlar takip ediyor onlar ne diyorsa öyledir belki yakın takip ediyorlardir bilemem