Mrb kızlar herkes gbi bende ilk dogumum olacakti dogum zamani yaklastıkca nasil doguracam diyip duruyordum 🤭 oncelikle tum hamileler dikkat etsin istiyorum ki gebelik kolastazı olustu doktoruma cok kasintim var dememle hemen hastaneye yatirip sezeryana almasi bir oldu ne oldugmuzu sasirdik 😇 dogim da bir anda olup bitti 20 25 dakika sonra odamdaydim. Evlat kokusu her aciyi unutturuyor ve herseye degermis herkese bir saskinlikle olup biten dogumlar nasip etsin Allah 😇