lütfen biz doktor muyuz vs vs gibi şeyler yazmayın ilk gebeliğim çevremde soru soracağım arayabilecegim kimse de yok sadece böyle durumu yaşayan var mı ve ne yaptı diye buraya yazıyorum
15 haftalık gebeyim bı anda öylen hem belime hem karnıma ağrı girdi kıvranıyorum yürümek bile zor geliyor ne ayakta durabiliyorum ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum çok kötüyüm acile gitsem bakılır mi düşük tehlikem vardı ama geçti demişti doktorum 2hafta önce lekelenme vs yok biraz daha beklemeli miyim