Kızlar sabah doğuruyorum diye post açmıştım. Şimdi size detayları anlatayım. 39+3 teydik oğluşumla. 3 cm açıklık ile 1 hafta gezdim ortada ne sancı vardı ne başka bir şey. Düzenli olarak yürüyüş,pilates yapan, hurma yiyip merdiven çıkan birisiydim. Dün akşam adet sancısına benzer minik bir sancım vardı ama ben üşüttüm sanıp çorap falan giymeye başladım. Daha sonra gece yarısı bi anda minicik kanamalı akıntım olmaya başladı. (Nişan değil daha önce gelmişti çünkü açılma kanamasıymış) sancım yoktu çok fazla ama kanama endişelendirince hastanemi aradım gece 3-4 gibi eğer sancıların sıklaşırsa öyle gel dediler. Neyse zor güç uyudum eşimi de uyuttum kesin sabah hastanedeyiz dedim. 2-3 saat uyuduk sabah 7ye doğru bir sancıyla uyandım ama çok sert değildi aslında fakat yine de farklılığı hissettiğin için uyanıyorsun. Kalktım hemen bi duşa girdim hazırlandım makyajımı yaptım evimi toparladım eşimi uyandırdım. Sanırım oğlumuz bugün gelecek hadi gidip muayene olalım dedim. Sabah 9 gibi yatışım yapıldı çünkü 10 dk da bir gelen sancım ve 4 cm olan açıklığım vardı. Eşimle yerleştikten sonra hastanede yürümeye başladık. Squat yaptık. Pilates topunda oyalandık vs. 1 saat sonra açılmam 5 oldu daha sonra 12 gibi 6 cm oldu bu arada sancılarım düzene girdi. Saat 1 gibi de 7-8 cm gördük. Doktorum hemencecik bitsin diye o noktadan sonra suni takmış ama ben bilmiyordum saat 14.20 gibi bana öyle bir sancı girdi ki resmen bayılacak gibiyim. Doktorum az sabret saat 3 gibi bebeğin kucağında dedi duramıyorum ıkınmak istiyorum dedim açıklığıma baktı ki 9 cm. Hadi doğum salonuna çıkıyoruz oğlun geliyor dedi ben odamda yatağımda doğurmak istiyorum dedim sağ olsunlar beni kırmadılar ve doğru ıkınma ve nefes hareketleriyle 14.29da bebeğimi kucağıma aldım. Ikınırken ve nefes alırken sadece doktoruma uyum sağladım onun dediklerini yaptım sadece ve kesisiz dikişsiz epiduralsiz bir pozitif doğum anım oldu. Çok detay anlattım ama aklınızda soru işareti kalmasın diye böyle oldu. Evet o an zor ama inanın ki sonrası o kadarr kolay kii şu an fink atarak geziyorum kimse doğum yapmışım sanmıyor ne ağrım var ne sızım. Bünyesi kaldırabilen sağlığı el veren herkese normali tavsiye ederim. Miniğim şu an yanımda mışıl mışıl uyuyor sabah 9 da evimizdeyiz inşallah. Allah herkese benimki kadar kolay ve bol açılmalı bir doğum nasip etsin inşallah. Rabbim hepinizi tek avazda kurtarsın happy ailem 🥹🥰🥰