Merhabalar. Ben 29 haftalık gebeyim. 2 ay önce covid geçirdim. 3 gün önce boğaz ağrım başladı. Hafif seyrediyordu ama dün geceden beri beni uyutmaz oldu. Yattığım an öksürük ve boğaz ağrım artıyor beni uyutmaz ediyor. Kafamın altına çift yastık koyuyorum yine bir etkisi yok. Evde uygulayacağım tüm önerileri 3 gündür uyguluyorum ama hiç bir sonuç alamadım. ( ıhlamur, parol, gargara, bal karabiber, ılık su, tavuk suyu vs) Öksürmekten artık boğazlarım ve içim acır oldu. Balgamda var. Acile gitmek istiyorum ama eli boş dönmek istemiyorum. Hiç bu durumu yaşayan var mı? Acilde bu durum için serum takılan rahatlayan oldu mu aranizda ?