dlrterzioglu kelebekgelsin Benimde yaklaşık 1 1 buçuk hafta kadar önde Doktorum 40 haftayı bulursa 4 kiloyu geçer buçuğa yaklaşır dedi… Dua edin bana 38 de doğsun normal bir şekilde, sezeryan olmak istemiyorum 😥
kuzeymomsss Cherry95 normal doğumun kilo ile alakası yok aslında. Önemli olan doktorun tecrübesi ve annenin çatısı. Annem kardeşimi 4500 mu 4600 mü ne doğurdu sıfır kesiyle, aynı şekil de beni de
Uzaldiii kelebekgelsin benim de bir hafta önden gidiyor hatta en son gittiğimde 8 gün öndeydi. Kızımda da hep bir hafta önde gitmişti