Endişen çok normal ama içini ferah tut, 23. Haftada mınık mınık hıssedersın ama o da süreklı olmayacak bazen bırkac gun hıssetmezsın bazen gun ıcınde cokca hıssedersın.Asıl tekmeler ve duzenli hareketliliği 6. Ay bıtımıne doğru yasayacaksın.Benım de ılk gebelıgım doktorum anlatmıstı ve dediği gibi de oldu gercekten.Suan 30. Haftadayım son 3 haftadır sureklı hıssettırıyor kendını saatlerı bıle var artık. 15-16. Haftada hıssettım, 20. Haftada dısardan bıle anlasılıyordu dıyenleri duyma hıc cogu abartıyor,bır de her gebelık ve karın içi genişliği farklı tabi