Elifcanay1 8+5 hamilelikte mide şişkinlik, mide yanması, gaz, ağrı, tuvalete çıkamama gibi şikayetler oluyormuydu? Eğer bilginiz varsa nasıl başa çıktınız bu gibi sorunlarla..
Ozlemiskndr Elifcanay1 hepsi var bende kabızlık İçin kayısı yiyorum taze yanma içinse dikkat ediyorum yediklerime
Deletedmom_12 Evet bunlar gayet normal ama Mide yanman baya erken baslamis cok grcmis olsun ilik sut ic