Kızlar merhaba , 35+5 günlük geleyim. Bu ikinci hamileliğim geçen hafta kontrole gittiğimde bebeğin duruşu tersti. Ayaklardan geliş pozisyonu. Böyle olup son anlarda normal pozisyona dönen oldu mu hiç aranızda? İlk doğumum normal olmuştu bunu da normal doğum yapmak çok çok istiyorum