Meea Kizlar yarın kızımın iki yaş aşısı var ama ben aşı kartını kayıp ettim nasıl gideceğim aşıyı yaparlar mi
EmineDefneGokce Meea yaparlar bişi olmaz bende hep götürmeyi unutuyorum hemşire bana not kağıdına yazıyor bunu deftere yani aşı kartına geçir diyor .