Tabikide doğru kesinlikle tok karna gidin ve yanınıza ağzınıza atıcak şeker cikolata vs alın su felan ve bol bol yürüyün sıranız gelene kadar bebiş uyanık olursa ve hareketli olursa herşey daha hızlı ve kolay olur yoksa cok uşraşır bende 20dk uğraşdı bazı şeylerş göremedi git 20dk dolan şeker fln ye yine gel demişdi öyle yapmışdım merdiven inip cıkmışdım şeker yemişdim ama elimde bitane kücük vardı sadece azda olsa fayda etmişdi