arkadaslar 37 haftama girdim bacaklarim ust kısma dogru asiri ilerledi şislik norml idrarda birsey cikmadi ama 24 saatlikte protein kacagi gozukuyor başina boyle bir olay gelen varmi doktora gostermedim daha ne kadar tehlike yaratir cok endiseleniyorum zaten suyumda fazla😑