Sevgiiss bende de resmj yok ama daha hamile kalmadan buyuk oglum icin alisverise gittigimde pelus yenidogan sweeti gordum. Beyaz unisex ben cok begenince esimde ikinci bebegi dusunuyoruz zaten alalim istersen kiz olursa da giyer erkek olursa da giyer demisti oyle bi sweet almistim. Onu giymesini heyecanla bekliyorum. Bide hastane cikisi falan hic bisey almadim ben abisine aldigim 10lu hastane cikisi var onun icinde cok merak ediyorum buda erkek olucak umarim abisine ikiz gibi benzer o yuzden o takimingiydirmeye cok hevesliyim. Rabbim hevesimizi kursagimizda birakmasin hepimizde saglikla sihhatle kucagimiza alalim insallah