Rabbim kucagimizi boş bırakmasın bizde 1 senedir deniyoruz, eşimle ikimizdede bir sorun çıkmadı sadce rahim filmi çekilmedi bana öyle diyim. Normalde 15 Eylül’de adet olmam lazımdı ama hanuz olmadım sabh test yaptım negatif çıktı sterestenmi diye düşünüyorum yoksa neden negatif çıksın 4gun geçti sonuçta bu ay adet olursam rahim filmi cekilcek sanırım rahim filminden sonra 3 ay icinde gene kalma şansı artiyomus 3 ay daha denicez takviye ilaçlarla olmazsa aşılama falan filan 🙄🙄🙄