Deryaq sabah kasiklarimda ağrı olmaya başladı hiç halim kalmadı ve adım atamiyordum adım artıkça çok ağrıyordu lavaboya gittiğimde hafif kanamam oldu hastaneye gittiğimde doktorum kasılmaların başlamış dedi yatış verdi iğne falan yaptırdım şuan bir sorunum yok ama sen kasilman oldugunu hissediyorsan hemen dk git bence