Rumeysa-34 Zeynep0607 çok duyulmadık bir isim ya ileride Asil oğlum gel dediğimi düşünüyorum biraz garip geliyor.Tabii alışıldığında sorun olmaz ama bilemedim 🤭
Rumeysa-34 Yağız ismini çok seviyorum ama bu aralar Asil ismi de hoşuma gidiyor 🤔 Asil Yağız uyumlu mu sizce çok kararsız kaldım
Zeynep0607 Rumeysa-34 ama yağız da çok var ya bence çocuğa okulda yağ esprileri falan yaparlar bilemedim
Serap-Yigit Benim oğlum yağız olacak inşallah ❤️ Bence yağız. 31. Haftadayız biz. İsimler de zevkler gibi, biz ilk oğlumuza Yiğit ikincisine Yağız koyuyoruz.
pembefiyonk Rumeysa-34 biz de Poyraz ya da Yağız düşünüyoruz ama ğ harfi oğluma ilerde sorun çıkarabilir siye düşünüyorum daha kalın sessiz harfler içeren isimlere kayıyorum gibi 🥹
Melisa035 Rumeysa-34 oğlumun kontenjanından yağız diyorum😂 çünkü yağızın anlamı çok hoşuma gidiyor bende yağız Ali koydum 🥰
pembefiyonk Melisa035 ğ harfi zorluk çıkarıyor mu acaba. Ya da seslenirken zor oluyor mu Yağız biraz telaffuzu zor gibi ☺️
Melisa035 pembefiyonk ah hiçte zor olmuyor açıkçası bende ilk çok düşünmüştüm acaba zor olur mu diye ama insan bebiştosunun adını söyledikçe içi huzur doluyor ve hiç o an aklına bile gelmiyor o (ğ) harfi 🤗❤️ Allah’ım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🥰