benkosarim Elif02 parol içebilirsiniz randevu alıp gidebilirsiniz bazı işlemler yapılabiliyor iyice bir fırçalayın eğer çürük falan varsa belki biraz rahatlatır
bbd_ Elif02 tuzlu su ile gargara yapabilirsiniz idareten. Parol içebilirsiniz. ben doktoruma sorup dişçiye gitmiştim ve dolgu yaptırdım
Salata Elif02 buz tutabilirsin bende aynısını cekiyorum hem 20lik hem düşen dolgunun acısı randevu alıp doktora gitmekten başka çare yok ama yanlış bilmiyorsam ilk ve son 3. Ay bir sey yapmıyorlarmış
1bebiis1annnis Elif02 ben hel dedim belki dayanairm ama olmadi bugun 28 haftalık hamileyim ve cektim cok kotu olmstum artk dayanamdm
Gunes1919 Mümkünse şimdi dis acile gidin derim eger apse varsa hamilelerin kullanabildiği antibiyotikler var onlardan birini doktor yazar sizin ağrı çekmeniz helede enfeksiyon varsa tedavisiz durmanız sorun olabilir
Gunes1919 evde karanfil yağ varsa pamuğa bie kaç damla damlatip ağrıyan yere koyun yada karanfil varsa oda olur
Ozgurunbetusu Elif02 agrqyan bölgeye karanfil koyabilirsiniz karanfilin uyusturucu etkisi var gecmiş olsun