Varsa bile cıkmamış olabilir adet gününüzü bekleyin bence belki gec döllenme bile olabilir benim adetin 3. Günü 43 di yani :2 diye hesaplarsanız önce benimde negativ cıkıyo yani kan vermiş olsaydım herkesde farklı tabi kıyaslanmaz ama bekleyin derim🤷♀️