Kızlar bu haftaya kadar hep özele gittim 5 dk lık muayene için 365 lira muayene ücreti istiyorlar malum zaten herşey almış başını gidiyor.16 haftalığım bu arada.Diyorum ki doğuma 1 ay kalaya kadar devlete gideyim son 1 ay da özele gideyim doğumum gerçekleşsin.Zeynep Kamil de önerebileceğiniz bir doktor var mı