Merhaba kızlar. Cuma günü 32. Haftamdı çalışabilir raporu için nst ye ilk kez girdim. Kontrolde doktor çok bir şey dememişti baş geliş pozisyonunda bebek dedi, vajinal muayene yaptı mantarın var dedi fitil verdi. Nstye gönderdi sancım çıktı düzensiz ama bazı yerlerde yükselmiş baya. Çalışamazsın yatacaksın dedi, bebeğin başını ben de biraz aşağıda görmüştüm zaten dedi. progestan hap, pruloton ve ciğer geliştirici iğne verdi. Bu durum beni panikletti epey daha hazırlıklara da yeni başlıyordum. Böyle bir durum yaşayıp son haftaları gören var mı, neler yapmalıyım, nelere dikkat etmeliyim? :/