Ezgi2727 evet onu biliyorum. Anlatmak istediğim, benim raporumda zaten izin başlangıcım var. Yani bakarsnız 11,09.22 diyor. raporu aldığım günden itibaren 10 gün çalıştım zaten. Dün itibariyle aslında işveren sisteminde iznim gözüküyormuş. Sorduğum şey madem orada izinli gözüküyorsam tekrar gidip bu raporu çalışamaz diye düzenletmem gerekir mi? Çünkü e devletten baktığımda analık öncesi çalışır olarak gözüküyorum. Herhangi bir izin tarihi vs yazmıyor.
Raporda herhangi bir izin başlangıç tarihi yazmasaydı, 32de gidip çalışabilir alsaydım ve sonra 37den önce de bırakmaya karar verseydim o durumda zaten gidip yeni rapor almam gerekirdi onu biliyorum.