Ayse_3434 Kızlar Avrupa yakası özel erdem hastanesine giden varmı kadın doğum nasıl doğum yapan yada muayene giden oldumu memnun kalan varmı
Maysaamoms5 Ayse_3434 canım ben gittim hiç memnun kalmadım önermem yani değmez gerçekten işleri güçleri para için yapmayacakları şey yok tavsiye etmiyorum
Snnggll Ayse_3434 Eğer imkanınız var ise yol açısından özel küçükçekmece hastanesi Yeliz gümüş hanım var çok ilgili alakalı , ilk bebeğimde ona gittim çok memnun kaldım o zaman bayrampaşada idi şimdi buraya geçti. Bende tekrardan ona başlayacağım şimdi
aryadamla FatmaBasli1 @Ayse_3434 ben de çakmak erdem hastanesine gidiyorum ama anadolu yakası ümraniyede
Biannebibebe Slaaa34 çamlıca erdemde Adalet hanıma gidiyorum tanıdığım en az 7 8 kişiyi o doğurttu memnun kalmayan bir kişi olmadı bende 13 haftalık hamileyim çok memnunum kesinlikle herkese tavsiye ederim
tgbakhrmn 13-rayne-06 hangi doktora bende oraya gidiyorum sibel hocaydı ayrılması sebebiyle selma hocaya geçtim 39 haftayım
RabiaMirze Ayse_3434 cok kötü bir hastane yani hastane bile sayılmaz ve tek dertleri para arkadaşım hemsireydi orada bir dönem ordan biliyorum yani insanları bedavadan yoğun bakıma koyuyorlarmıs ücret cıkması icin ☺️
Maysaamoms5 Ayse_3434 imkanın varsa canım Gaziosmanpaşa Avrasya hastanesine git Mete sarıözkana kendi doktorum ve çok iyi çok ilgili herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor memnun kalırsın