kuzeymomsss Zehrammmmmmmm hemen oldum. Oğlum 4.5 aylık, 4 oldu regl oluyorum 🤦🏼♀️ dögnüm 26 gün, hiçte şaşmıyor
ucmgk21 Selam👋🏻 Doğum yaptığım gün biraz kanama oldu ve hemen kesildi. Ardından 40 ım çıkana kadar bir damla bile kan gelmedi 42. Gün normal 4 günlük regl oldum ve o düzende hiç değişmeden devam etti reglim
ardenmoms Zehrammmmmmmm öyle valla ikinci renglimi geçenlerde oldum üstünden büyük bi yük kalkmış gibi hissettim bakalım darısı inşallah yine bu aya ahahah
Deletedmom_110 Ay bende olamıyorum nerdeyse 3 ay olacak doğum yapali daha tık yok ister istemez canım sıkılıyor gerginim bu sebepten herkese catasim var😂