Suan tam 37+2 yim şehir hastanesine takipliyim ilk oğlumda hep özeldeydim ama devlet sezeryan günü vermiyor . Neymiş 39 haftayı tamamlamış olacakmışsın ayrıca kendi sancın olacakmış ama ben sezeryanım yani kendi sancımı neden bekliyor bugün kaç kez nst ye girdim bebeğin kalp atışları hızlı çıkıyor ama şehir hastanesi tutturmuş kendi sancın olsun suan bile yatıştayım bakalım ne olacak