Myildiz Merhaba kizlar 12+2 yim normalde ultrasonda da 13+2 cikti ikili test icin NT denilen deger ense kalinligi sanirim 1.5 cikti sizlerin nasill normalmi anlamadim kan verdim sonucunu bekliyorumm