Aysegulberen Kızlar iki hafta oldu test sonucumu e nabızda göremiyorum doktora gitmelimiyim emin değilim çıkmışmıdır ki bu konuda bilgisi olan var mı
gbdl2023 Aysegulberen benimde gözükmüyordu bi hafta sinra gittim meğerse çıkmış doktor görebiliyormuş bana kagit verdi hatta sonucu gidip görünün bence çıkmıştır
Deniz10 Hastaneyi arayıp e nabız birimi ile görüşün benimde tahlil sonuçlarım görünmüyordu arayıp göremediğimi söyledim aynı gün 10-15 dk içinde e nabız a düşürdüler