Kızlar dün akşam sezaryen doğum yaptım bebeğim küvez de sütümü sağıp yolluyoruz fakat çok ağrıyor göğsüm ne bileyim nefesim kesiliyor değişik bir sancısı var ameliyat yerimi geçtim oranın sancısına sızlanıyorum. Var mı bi tecrübesi olan ne yapmam gerekir ya? 😔 dünden beri hiç yatamadım ağrıdan