Edizimmm bende aynıyım ya. Rahimazı yetmezliğinden yatıyorum bir de sürekli kanama var durmuyor:/ ben dışarı çıkıyorum yanı eşim sahile indiriyor yaayvan şekilde belime yastık destekleyip keyif yapıorum . Yada restorntlara yemeğe gidiyoruz. Yani yürümeden gittiğim yerlerde oturabileceğim şeyler . Çünkü ilk başlarda hiç evden çıkmadım piskolojim altüst oldu . Sürekli ağlama krizleri. Ama şimdi iyiyim. Sitres bebeğe çok zararlı cnm . Ben artık bi yerden sonra evladımdan da geçtim allah biliyor. Pişmanımda ama çok zor şeyler yaşadım çok ağır ilaçlar. Allah sabır versin bize