Kubrayigitttt18 6 artı 3 te sadece kese görülmesi normalmii bebek daha görülmemesi geç döllenme değil çünkü adete bir hafta kala öğrenilmiş neden acaba bebek gözükmez kişiden kişiye değişirmi
Minik1Civciv Kubrayigitttt18 benim geç döllenme 5+4 kese gördüm 6 haftalarda yolk saç 7 haftada kalp atışı olduğunu söyledi doktorum 8 haftada kalp atışını duydum en son 10 haftalık gittim ama ultrasona göre 9 haftalık çıktı 6 gün geriden geliyor ben adet günü öğrendim hamile olduğumu silik çizgi çıktı kan verdim 39 ile öğrendim
MadameHappy34 Kubrayigitttt18 bende 6+0 da 20.000 hcg ile sadece keseyi gördük hamileliğimi öğreneli 15 gün olmustu.😬😬bende niye görünmedi merak ediyorum
Kubrayigitttt18 Minik1Civciv maşallah sizin geö döllenme olduğu halde 6. Hafta kesede bebek gözüktü öylemş
Mrvbnbg2208 Minik1Civciv peki soranlara ultrason haftanızı mi söylüyorsunuz adet tarihinizden olan haftayı mi benimki de 5 gün geriden geliyor
Minik1Civciv Kubrayigitttt18 28 günde bir adet oluyorum 2 kaybım var bu üçüncü gebeliğim hepsi geç döllenme
MadameHappy34 Kubrayigitttt18 reglime 2 gün varken öğrenmiştim 22 Ağustos öğrendim 7 Eylül doktora gittiğimde kese yeni oluşmuş dedi.🫣 geç döllenme falan bilgi vermedi,sadece 10 güne belli olur dedi boş kese mi dolu kese mi.
Minik1Civciv Mrvbnbg2208 adet tarihime göre olanı diyorum 😂 inşallah ilerleyen zamanlarda haftasını yakalar
Mrvbnbg2208 Minik1Civciv bende salak gibi adet tarihime göre 8 ama ultrason da 7 çıktı falan fiye açıklıyorum millete sonra geriden mi geliyor diyorlar canım sıkılıyor bu sefer de 😂