Aleyna0 Kızlar merhaba 10+3 haftalıkım dişimde boşluk var dolgu olması gerekiyor acaba daha yeniyim die tedavi uygularlar mı die düşünüyorum aranızda yeni hamile kalıp dişçiye giden varmı
Bbusraerr Valla ben gitmedim ama bildiğim kadarıyla ilk 3 ay ve son 3 ay işlem yapılmıyor yinede doktorunuzla görüşüp onay verirse onay verdiğine dair kağıt alıp dişçiye gidebilirsiniz
68selda06 Sıkıntı olmuyor doktora söylerseniz hamile olduğunuzu bende kaç ay çektim doktor boşuna çekmişin bebeğe sıkıntısı olmaz di dedi