Muayene için gelmiştim saat 12 de nst de bebeğimin hareketleri yoktu. Birşeyler ye iç tekrar yapalım dediler yiyip geldim zaten nst girecegim için dedim . Neyse birdaha yedim içtim tatlı meyve suyu derken tekrar nst 1.30 da ve yine yok doktorum seni bu şekilde gönderemez dedi yatış verdi. Ayaklarimda ki inanılmaz kaşinti karaciğer ile alakalı bir durummus bu gece yatış vericem nst den kontrol edip serum vericem yine hareket çıkmazsa sezeryan dedi ama ağrılarım da var nst de sancim cikti alttan muayene yapıldı ve 2 cm açıklık varmış açıklık ilerlediği zaman doğuma alınacakmış umarım hayirlisi olur dua edelim her bu durumda insanlara hanimlar