Svdkrm 9 haftalıkken kontrole gitmiştim. Bı sorun yoktu.. kontrolden on gün sonra meğerse kalbi durmuş 😔 bugün tam 13 haftalık olmuştu.. iki doktor ve radyoloji uzmanı baktı. Doğruladı.. ilaç vererek düşürdüm. Anestezi altında kürtaj oldum…
Ozge1234_ Svdkrm rabbim sabır versin bnde cumartesi günü 8 haftalık ilaçla düşük olucaktı ama düşmedi kürtaj oldum rabbim bidaha yaşatmasın
Tbsra95 Svdkrm Allah en hayırlısını bilen ve görendir her şerde vardır bi hayr inşallah yerini dolduran cok güzel bir evlat gelir hersey Allah’tandır
umena Çok üzüldüm Mevla gönlünüze ferahlık versin 🥺 bir şikayetle mi gittiniz normal rutin kontrol icin mi
Svdkrm umena sağol Allah razı olsun.. normal de randevum vardı . Kontrol amaçlı bide ikili test yaparım dye almıştım.. ama sabah iltihaplı kan geldi .hemen acilden giriş yaptim. Öyle öğrendim.
Svdkrm Sevl sağol Allah razı olsun. Hayır üç hafta boyunca hiç belirti yaşamadım.. takı bu sabah kanlı iltihap görene kadar… Acilden giriş yaptim kalbî durmuş dedi üç hafta geride.
Svdkrm Misrax aynen cnm Allah kimseye yaşatmasın. . üç hafta karnım da ölü bebeğimi taşımışm beni zehirleyedebilirdi..
biranneadayi15 Svdkrm bende 10 haftalık bebeğimi karnımda 3 hafta ölü taşımıştım çok ağır bir travma benim için allahım kimselere yaşatmasın seni çok iyi anlıyorum 😢