Prensesim12 Sağ göğüs altndan arka sırtıma bıçak gbi sürekli aralıksız saptanan acı sizce benekmidir arkadaşlar beni çok kötü yoruyr mahfediyor dayanmyrm
Annelerinannesi Prensesim12 bendede aynısı oluyo canım. Sol tarafıma yatıp biraz bekleyince geçiyo. Geçen gece neredeyse acile gidecektim bu sebeple. Bu arada bende 33+1im
Prensesim12 Duyguynrky yok oturunca çok kötü sağ göğüs altından sırtıma vuruyr bebeğin kafası mı acaba ağırlık yapıyor
Prensesim12 Ewet yukarıda oyuzden çok acı veriyor bana sağsalim alsaydık yavrularımızı bizde bu stresten kurtulsaydk herşey onlar için zaten