Ben bu gün lierac kullanmaya başladım. Öncesinde bio oil kullanıyordum. Lierac sürerken kabuk kabuk soydu ama sonra nemlendirmedi hiç aksine daha da kuruttu cildimi.iyice gerildi hatta rahatsız edici içten bir kaşıntı yaptı. Kızlar bu normal mi bana alerji falan mı yaptı?ilk kez kullandım. Çok övüldüğü için almıştım oysa.