Arkadaşlar şöyle ki ben kendi doktoruma gittim ve bana %80 erkek demişti en son gittiğimde. Önden bakınca evet bi çıkıntı görüyorum ama şu açıdan bakınca göremiyorum dedi emin olmamakla beraber erkek yA bu dedi ve elime pipi ultrason resmî verdi resmen. Ve beni tekrar da çağırdı cinsiyet kesinleştirelim diye… Bu hafta Çarşamba’da randevum var 11:30 da. Ve ben o gidiş başka bi medicalpark şubesine gittim ve doktor %95 kız annesi bu diyerek aşırı emin konuştu hatta emin misiniz diye de sordum sevinçle 🙈 çünkü 2 oğlandan sonra kızın meyvesini de sağlıklı ve hayırlı bi şekilde çok istiyorum tatmayı 🥰 bugün de bir de devlete gideyim dedim çok eski bi doktor oda bilgili ve kızı andırıyor dedi. Bu arada şuan da tam 15+2 günlüğüm. Sorum şu ki sizce pipi mi bu ultrason görüntüsü yoksa kordona mı benziyor bilgili annelerimmmmm 😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️
