Merhaba ablam için yazıyorum bunu. Regl 10 gün geçikti koku hassasiyeti var. Erken gebelik testi yaptık iki tane ikiside bir tam biri silik çizgi çıktı. Kan vermeye geldik sonuç 1.20 çıktı sizce hsmilemedir bu durumu yaşayan var mı doktor 2 gün sonra kan verin dedi