neseligunler Selam hanımlar 25 haftanın içindeyim normalde bebeğim çok hareketli ama bu gün hareketlerini hissetmiyorum 2 saat araba kullandım ondan olabilir mi acaba normal midir 🥺🥺🥺
teachering06 neseligunler o haftalards hatırlıyorum bendede olmuştu, yorulunca olmuştu bende ertesi gün etmişti
Mer93 neseligunler uzan dinlen süt iç çikolata ye sağ tarafına yat eğer hala hareket yoksa dr a gidip bi ultrason çekin
Nare09 neseligunler hareketli bir Gün geçirmişseniz hissetmemeniz çok normal :) telaş etmeyin. Dinlendikten sonra hala hissetmezseniz doktora başvurup rahatlayabilirsiniz :) Allah’ın izniyle bebişiniz sapasağlamdır.