_mira_2022 Kızlar açılma olması için neler yapmalıyım bunu yaptımda açılmam oldu dediğiniz şeyler ? doğumu kolaylaştıran şeyler de önerirmisiniz ?
Cigdemm1 _mira_2022 bende 39+4 üm geçen salı kontrol vardı açılma sancı 0 çarşamba kontrole gideceğim. Bende burda bekleyeyim